• Cześć! Jesteś u nas po raz pierwszy? Zerknij do przewodnika.
  • Świętujemy pierwsze urodziny Angeltown! O urodzinowych zmianach i niespodziankach przeczytasz w najnowszym ogłoszeniu.
  • O urodzinowych zabawach i zmianach w administracji przeczytacie w najnowszym ogłoszeniu.
  • Przypominamy, że w tym temacie macie szansę odebrać urodzinowy prezent, który dla Was przygotowałyśmy!
  • Coś nie działa? Wykonaj twardy reset! Wciąż nie działa? Daj nam znać!
  • up
    down



    Autor Wiadomość
    Angeltown

    memories and mountain tops
    drunk on sunset boulevard
    with the city of angels singing on
    santa monica



    angeltown
    those blue skies day after day, it's not so bad in LA
    z wami już od roku!
    160 cm wzrostu
    w LA od początku


    2019-06-20, 22:46


    the rules
    regulamin
      I. PODSTAWOWE INFORMACJE
      1. Rejestrując się na forum użytkownik akceptuje poniższy regulamin oraz zobowiązuje się do przestrzegania go.
      2. Administracja odpowiada za sprawne funkcjonowanie forum, w razie jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy zgłaszać się do członków ekipy za pomocą PW, bądź w przeznaczonym do kontaktu z nimi temacie.
      3. Wywoływanie kłótni na forum jest surowo zabronione, każdorazowe inicjowanie ich będzie skutkowało wymierzeniem adekwatnej kary.
      4. Wszyscy użytkownicy są równi, prosimy o kulturalne zwracanie się do siebie, a także przestrzeganie zasad kultury wypowiedzi.
      5. Administracja zabrania rozpowszechniania na forum treści zakazanych prawnie. Wszelkie próby przemycania ich będą skutkowały zakazem pisania na forum.
      6. Zabrania się rozwiązywania prywatnych sporów na forum. W przypadku ich wystąpienia prosimy o przeniesienie się z nimi na komunikatory typu gg, discord. Nienawistne zachowania z powodu prywatnych niesnasek będzie karane.
      7. O wszystkich zmianach w regulaminie użytkownicy będą informowani za pomocą oddzielnego ogłoszenia w wyznaczonym do tego temacie.
      8. Karty postaci wyraźnie wzorowane na znanej osobie/postaci z filmu, książki bądź serialu nie będą akceptowane.
      9. Wymiary avatarów obowiązujące na Angeltown to 200px szerokości oraz 320px wysokości. Adminiastracja po dostrzeżeniu niewymiarowych zdjęć ma prawo poprosić użytkownika o zmianę bądź też nie zaakceptować karty do czasu wstawienia prawidłowego avatara. Analogicznie działa ta zasada w sytuacji, kiedy użytkownik nie posiada wgranego żadnego avatara.
      10. W sytuacji, kiedy użytkownik nagminnie przejawia nieznajomość zasad panujących na forum administracja zastrzega sobie prawo do upomnienia bądź też wymierzenia adekwatnej kary.

      II. POSTACIE I KONTA
      1. Za login uważamy imię/pseudonim postaci oraz jej nazwisko. Wszystkie konta typu „nie wiem”, „ktoś będzie” będą usuwane przez administrację w przeciągu miesiąca od ostatniej aktywności na forum.
      2. Za aktywność administracja nie uważa logowania się na konto.
      3. Postacie bez zaakceptowanej karty będą usuwane po pół roku od ostatniej aktywności na forum.
      4. Administracja nie zezwala na dublowanie imion na naszym forum. Nazwiska powielać mogą się wyłącznie w obrębie rodziny, a po akceptacji karty przypisane są one tylko do nich.
        4.1 W chwili, kiedy imię różni się jedną literą w pisowni, natomiast jego brzmienie pozostaje bez zmian, administracja postrzega to jako dublowanie imienia, przykładem jest Farrah oraz Farah. Oznacza to, że dwa takie imiona nie mogą pojawić się na forum.
        4.2 Za imię postaci administracja uważa jego pełną pisownię zawartą w belce karty postaci oraz nick. Wszelkie zdrobnienia, które pojawiają się w biografii bądź wpisane są w profilu nie są chronione przez regulamin.
      5. W przypadku aktywowania się postaci, której imię w czasie znajdowania się w grupie nieaktywnych pojawiło się u innej postaci, administracja dopuszcza możliwość dublowania się imienia.
      6. W przypadku imion i nazwisk, działa zasada „kto pierwszy ten lepszy”, a co za tym idzie, osoba, która pierwsza podbije kartę ma prawo do danych personaliów.
      7. Karty postaci sprawdzane będą przez administrację dopiero w momencie podbicia jej i zaznaczenia, że ukończyło się prace. Niezaakceptowane przez administracje karty prosimy umieszczać w dziale „budowa”.
      8. Aby uniknąć nieporozumień, prosimy o podbijanie karty postaci przez członka rodziny z tym samym nazwiskiem, który uzyskał już akcept. Wyjątkiem są rodziny fabularne, do których postać można zrobić dopiero po zarezerwowaniu miejsca w odpowiednim temacie.
      W wyjątkowych sytuacjach (np. nieobecność członka rodziny na forum), dopuszczamy możliwość innego potwierdzenia pokrewieństwa, np. poprzez wysłanie w wiadomości prywatnej screenów rozmów.
      9. Miejsce w rodzinach fabularnych nie jest dożywotnie. Jeżeli postać trafi do grupy nieaktywnych, a w tym czasie pojawi się ktoś nowy, kto zajmie jej miejsce, będą dwie możliwości. Pierwsza z nich to przejście do innej gałęzi rodziny, w której dany wiek jest wolny. Druga to zmiana wieku na taki, który nie został jeszcze zajęty. W przypadku niemożliwości rozwiązania problemów w któryś z powyższych sposobów, administracja ma prawo poprosić użytkownika o zmiany kosmetyczne w karcie, które pozwolą mu na granie nią, jednak bez przynależności do rodziny fabularnej.
      10. Na forum możliwe jest tworzenie bliźniaków oraz trojaczków jednojajowych, przy czym administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania możliwości ich tworzenia, kiedy uzna, że ich ilość zaczyna odbiegać od ram rzeczywistości.
      11. Na starcie każdy użytkownik ma prawo zrobić trzy multikonta. Utworzenie każdej kolejnej musi zostać skonsultowane i zaakceptowane przez administrację, która przy podejmowaniu decyzji będzie zwracała uwagę na aktywność użytkownika na forum. Jeżeli posty notorycznie wrzucane będą 6 i 7 dnia administracja ma prawo nie wyrazić zgody na kolejne multikonto.
      12. Każdorazowe niewyrażenie zgody na kolejną postać będzie przez członków ekipy argumentowane za pomocą wiadomości prywatnej.
      13. W razie wątpliwości związanych z kartą postaci, użytkownik otrzyma w temacie odpowiedź zawierającą wyżej wymienioną informację, jak i dodatkowe 24h na naniesienie poprawek. O ten sam czas przedłużona zostanie jego rezerwacja. Na PW zostanie wysłana natomiast wiadomość, w której administracja zawrze swoje zastrzeżenia do karty. Po naniesieniu poprawek użytkownik powinien ponownie podbić kartę postaci. Przedłużenie wizerunku działa jednorazowo, bez względu na to, ile razy administracja podbije kartę z prośbą o poprawki.
      14. Administracja nie zezwala na tworzenie postaci z użytą już na forum kartą postaci.

      III. ROZGRYWKA FABULARNA
      1. Użytkownik ma prawo rozpocząć grę po zaakceptowaniu przez administratora karty postaci. Do tego czasu do jego dyspozycji pozostaje shoutbox, offtop, dział techniczny oraz dział fabularny.
        1.1 Postacie nieaktywne traktowane są jak postacie bez zaakceptowanej karty postaci. Dodawanie przez nie postów, które nie prowadzą do aktywowania postaci jest zabronione, a administracja ma prawo wyciągnąć konsekwencje.
      2. Po zaakceptowaniu karty użytkownik ma trzy pełne dni (do 23:59 dnia ostatniego) na rozpoczęcie rozgrywki fabularnej. Po tym czasie jego postać trafia do nieaktywnych, a wizerunek do obiegu.
      3. Na każdy kolejny post fabularny użytkownik ma siedem dni, liczonych do 23:59 ostatniego dnia. Oznacza to, że przejąć wizerunek można ósmego dnia o godzinie 00:00.
        3.1 Rozmowy telefoniczne liczone są przez administrację jako posty fabularne. Należy jednak pamiętać, że tak jak w przypadku innych gier, post taki musi zawierać minimum 1200 znaków.
      4. Lokacje do gry można przejąć po dwóch tygodniach od ostatniego napisanego w niej posta bądź w momencie, kiedy jedna z grających w niej osób znajduje się w grupie „nieaktywni”. Wyjątkiem jest moment, w którym jedna z postaci znajduje się na nieobecności, chroni ona wtedy lokację na czas powrotu do gry.
      5. Zabrania się pisania przez postać dwóch postów pod rząd w jednym temacie. Wyjątkiem jest rozpoczęcie nowej rozgrywki w momencie, kiedy poprzednia została oficjalnie zakończona.
      6. Na forum zabronione jest tak zwane przeklejanie postów, tj. ponowne wklejanie obecnego już posta, co uchronić ma postać przed wpadnięciem do grupy nieaktywnych. W momencie, kiedy zostanie to zauważone, post nie liczy się jako fabularny i nie chroni przed utratą wizerunku.
      7. Post, który został dodany do zajętej przez innych graczy lokacji nie liczy się jako post fabularny, a to oznacza, że nie chroni on przed stratą wizerunku.
      8. W przypadku, kiedy użytkownik posiada aktywną grę, w której może odpisać, jednak 7 dnia dodaje post zaczynający nową grę, nie liczy się on jako fabularny i nie chroni przed utratą wizerunku. Nie dotyczy to sytuacji, w których użytkownik nie posiada żadnych aktywnych gier i koniecznością jest zaczęcie nowej rozgrywki.
      9. Każdy użytkownik ma prawo dwukrotnie zmienić wygląd swojej postaci. Wyjątkiem jest utrata wizerunku powiązana z utratą rangi, co daje dodatkową możliwość zmiany przy aktywacji. Należy jednak pamiętać, że nowy wygląd nie powinien w żadnym przypadku drastycznie różnić się od pierwotnego.
      10. Aby post został uznany za fabularny, musi zawierać minimum 1200 znaków (liczonych ze spacjami).
      11. Czystka na forum odbywać się będzie dwa razy w miesiącu.
      12. Gry zawierające sceny erotyczne bądź brutalne prosimy wyraźnie, w każdym poście, zaznaczać znakiem +18 bądź stosować opcję hide. Pamiętajmy, że nie każda osoba na forum jest pełnoletnia jak i nie każdy ma chęć natrafienia na tego typu rozgrywki.
      13. Zabrania się propagowania przez użytkowników treści nazistowskich, rasistowskich, faszystowskich, homofobicznych, ksenofobicznych itp. w treściach dostępnych dla każdego użytkownika forum (avatary, podpisy, offtop, shoutbox itp.).
      14. W celu zachowania porządku na forum tematy z działów takich jak rozmowy telefoniczne, podróże czy retrospekcie po zakończeniu rozgrywki bądź w momencie, kiedy przez miesiąc nie pojawi się w nich nowy post będą przenoszone do archiwum.

      IV. AKTYWACJE I DEZAKTYWACJE
      1. W celu aktywacji i dezaktywacji postaci prosimy o wypełnienie odpowiednich kodów znajdujących się w temacie ZAMÓWIENIA.
      2. Aktywując postać użytkownik musi rezerwować wizerunek, nawet jeżeli nie ulega on zmianie.
      3. Użytkownik ma obowiązek wrócić tym samym wizerunkiem. Wyjątkiem jest utrata go.
      4. Aktywacja postaci jest możliwa dopiero w momencie, kiedy użytkownik napisze nią post fabularny.
      5. W momencie dezaktywacji postaci jej wizerunek automatycznie wraca do obiegu.
      6. Użytkownik chcący powrócić do gry wcześniej dezaktywowaną postacią powinien pamiętać, że liczona jest ona jako nowa postać, a co za tym idzie, powinien napisać wcześniej do administracji, jeżeli posiada już 4 aktywne konta.
      7. W przypadku, kiedy utrata rangi postaci wiązała się z nienapisaniem przez nią posta, przywrócić ją można maksymalnie dwa razy. W chwili, kiedy chociaż raz doszło do dezaktywacji postaci, liczba możliwych aktywacji zwiększa się do trzech.

      V. DODATKOWE INFORMACJE
      1. Regulamin dotyczący rezerwacji i nieobecności postaci znajdziecie w oddzielnych, przeznaczonych do tego tematach.
      2. Przypominamy, że Los Angeles jest forem typu second life, co oznacza, że Wasza postać nie może posiadać nadprzyrodzonych zdolności.




      



    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Nie możesz ściągać załączników na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do: